قصص عربية

جثة على قيد الحياة

اسم الكتاب:

جثة على قيد الحياة

اسم المؤلف:

محمد إسماعيل

نوع الملف:

المجموعة القصصية – pdf

حجم الكتاب: 3.99 ميجابايت
التصنيف:

قصص عربية

عدد التحميلات: 162

تحميل وقراءة المجموعة القصصية جثة على قيد الحياة تأليف محمد إسماعيل بصيغة pdf مجانا بروابط مباشرة وأسماء عربية ضمن تصنيف قصص عربية. كتب pdf أفضل وأكبر مكتبة تحميل وقراءة كتب إلكترونية عربية مجانا.

وصف المجموعة القصصية جثة على قيد الحياة:


جثة على قيد الحياة pdf تأليف محمد إسماعيل.. مجموعة قصصية مثيرة ومشوقة يقدم فيها المؤلف بعض القصص التي تنتمي إلى الرعب الساخر وهنا سنحظى ببعض المتعة والتشويق والكثير من الضحك وقصص أخرى تنتمي إلى أدب الرعب المعروف بما فيه من حبكة درامية مشوقة تجذب القارئ وتجعله يشارك في الأحداث أو يفكر بنفسه مع الأبطال. المجموعة منقسمة إلى قسمين، الأول رعب ساخر وفيه قصص: شغل عفاريت، إيجيبشن زومبي، شيطان نص كم. والقسم الثاني لأدب الرعب وفيه: بارانويا، منزل الهلاك، جثة على قيد الحياة.

“ما أنت عارف يا أبو حميد أنا بحب أعمل الشو دة قبل ما أطلع لك، سمعتي بين الشياطين تبوظ لو معملتش كدة ياعم، ثم خد قولي هنا عملت إيه في الخطة اللي قولتلي إنك هتفكر فيها اليومين اللي جايين دول؟
-خطة ايه؟
-ليلتك سودة مهببة ببلاك، أحمد متجننيش، مش احنا اتفقنا آخر مرة ظهرت لك فيها إني هسيب لك مهلة تفكر تجهز خطة نسيطر بها على المصريين وقولنا هنبدأ أول حاجة نجرب في العمارة بتاعتك وبعدين نوسع النشاط ونسيطر على المحافظة وبعد كدة نسيطر على الدولة كلها؟”

مشاهدة وتحميل الكتاب

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

شاهد أيضاً
إغلاق
زر الذهاب إلى الأعلى